Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ


Από βρεφική ηλικία, ο άνθρωπος που τυγχάνει να γεννήθηκε σε χριστιανικό περιβάλλον, βαπτίζεται εις το όνομα του Ναζωραίου από κάποιον ρασοφόρο, ο οποίος με απότομες και άγαρμπες κινήσεις επιδιώκει να απομακρύνει τους δαίμονες απο το νήπιο! Κατόπιν, το βρέφος γίνεται δεκτό στους κόλπους της χριστιανικής εκκλησίας, δίχως την θέληση του, χωρίς ακόμα εκ φύσεως, να διαθέτει την στοιχειώδη λογική και κρίση.
Την βάπτιση ακολουθεί μία φειδωλή προπαγάνδα με απώτερο σκοπό την ατελείωτη πλύση εγκεφάλου, μέσα από την οικογένεια, το κατηχητικό και το σχολείο.
Ο θρησκευτικός προσανατολισμός του νηπίου μέσα από την οικογένεια, είναι αναμενόμενος και δεν δύναται να κριθεί δυσμενώς από κανέναν.Διότι ακόμη και οι γονείς του νηπίου, δέχτηκαν και οι ίδιοι, την πανομοιότυπη πλύση εγκεφάλου, όμοια με αυτήν που επρόκειτο να υποστεί και το νήπιο. Στα αυτιά των γονέων, δεν γίνεται λόγος διόλου, για προπαγάνδα αλλά για την σωστή θρησκευτική διαπαιδαγώγηση που θα οδηγήσει το παιδί τους, στην οδό της αλήθειας.
Όμως τόσο στο κατηχητικό όσο και στο σχολείο, ρασοφόροι και θεολόγοι με αχαλίνωτη και γόνιμη φαντασία, γνωρίζουν εκ των προτέρων, την σκόπιμη και απαραίτητη πλύση εγκεφάλου, ή αν προτιμάτε την υποχρεωτική άσκηση πνευματικής βίας, προκειμένου να εφοδιαστεί ο ανήλικος με τα κατάλληλα εφόδια, έτσι ώστε να μεταμορφωθεί σε καλό χριστιανό αντί σε καλό άνθρωπο. 
 Απόσπασμα απο έντυπο.

3 σχόλια:

  1. Παιδια και εγω εθνικιστης ειμαι αλλα ειναι ντροπη να δυσφημειται την ορθοδοξη χριστιανικη θρησκεια.Ο Ελληνας εθνικιστης μπορει να γινει παγανιστης ποτε!Παντα θα ειναι Χριστιανος Ορθοδοξος!παντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα που δεν είναι πια όμως...Ξυπνήσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΘΕΟΣ ξεκιναει μαχη δινει φανταστικη. Μια Σπιθα σιγοκαιει τη Ψυχη μου ΕΛΛΗΝΙΚΗ. Στα Σκοταδια της ψυχης μου ειναι αυτη το μονο φως, Των Προγονων μου η Αληθεια ο δικος μου οδηγος. Ο ΘΕΟΣ μου πολεμαει τον αλλοτριο θεο, στο ΟΝΕΙΡΟ μου Αρχιναει το ΠΥΡΡΙΧΙΟ ΧΟΡΟ. ΠΑΝ-ΣΟΦΗ ΘΕΑ Μητερα δωσ'μου γνωση Θεικη, απο την ψυχη μου διωξε περα την θρησκεια τη σκοτεινη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.